The Children's Hour

Režisavo: William Wyler
Vaidina: Audrey Hepburn, Shirley MacLaine, James Garner ir kt.
Metai: 1961 
IMDB: 7,7

Negaliu patikėt, kad tik šiandien pamačiau šį filmą, jis toks vertas dėmesio ir ne vieno, o net kelių peržiūrėjimų... Visų pirma, žiūrėdama stebėjaus, kad tokiais gūdžiais (mano, jauniklės, vertinimu) 1961 metais jau buvo drįstama kine kalbėti apie tokias temas, kaip homoseksualumas. Bet pats filmas - visai ne apie tai, o apie tai, kaip paprasta sugriauti gyvenimą kitam. Užtenka vieno melo, vieno ne taip interpretuoto žodžio, paskalos, išnešiotos kaimynams... Gal pasirodys keista, bet šis filmas man visų pirma - apie patyčias. Kitaip negaliu pavadinti tų žmonių, kurie nedrįsdami tiesiai šviesiai į akis pasakyti to, ką apie tave galvoja, verčiau dangstosi dviprasmiškais žvilgsniais ir kreivom šypsenėlėm. Žodžiu, filmas - apie žmogaus prigimtį, negalvojimą apie savo veiksmų pasėkmes.
Apie aktorių vaidybą, matyt, nėra ką ir kalbėti - visiems Audrey Hepburn žinoma kaip nuostabi nuostabi aktorė. Bet, turiu pasakyti, šis filmas mane labiausiai sužavėjo (tiksliau, gal sukrėtė) iš visų matytų, kuriuose ji vaidino.Shirley MacLaine - taip pat puikiai atliko savo vaidmenį. Nežinau, gal šiandien mano melancholiška nuotaika, bet visos graudžios scenos man pasirodė labai paveikios (nors aš iš tų žmonių, kurie jei žiūrėdami filmą pamato, kad kažkas iš personažų verkia, dažniau pasišaipo, kad dirbtinai atrodo, nei įsijaučia), tai įrodo aktorių profesionalumą ir tai, jog siužete gerai sudėlioti prasminiai taškai. Ir dar, man patiko tai, jog visą laiką žiūrėdama numaniau, kokie įvykiai bus vėliau (dažniausiai mano numanymas pasitvirtindavo), bet tai nė kiek netrukdė - nors siužeto vingiai ir nuspėjami, vistiek kažkodėl be galo stipriai paveikiantys.
Žodžiu, kaip žiūrovė jaučiuosi ir paveikta, ir sukrėsta, ir šį tą daugiau supratusi apie gyvenimą. Filmui duodu 9/10 ir daug daug pagyrimų.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą